تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

دانلود قطعه ی زیبای موسیقی

این هم تصنیف چرخ گردون با صدای  اصغر شاهزیدی به آهنگ سازی استاد تجویدی  و تنظیم فریدون شهبازیان و شعر بیژن ترقی در آواز دشتی به همراه چهار مضراب استاد جلیل شهناز و تنبک استادمحمد اسماعیلی که میتونید  از اینجا دانلود کنید  . البته با اجازه و تشکر از امید عزیز.امیدوارم لذت ببرید.
نظرات 4 + ارسال نظر
زمان چهارشنبه 2 آذر 1384 ساعت 03:53 http://zamanphp.blogsky.com

سلام نوشته های خیلی جالبی می نویسید اصولا بااین جور وبلاگ ها حال می کنم
موفق باشید راستی با تبادل لینک چطوری؟

امین چهارشنبه 24 اسفند 1384 ساعت 11:22 http://5hervin.mihanblog.com

سلام
بابا دمت گرم ولی چرا انو نمیشه دانلود کنی پس(چرخ کردون)
من خیلی دنباله اینآهنگه بودم حالا هم که پیداش کردم دانلود نمی کنه
آقا تورو قرآن لینک صحیحش رو اگه میشه برام بفرستید
از خجالتتون در میام

[ بدون نام ] دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 13:04

younas دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 13:06

لطفا اهنگ مستان سلامت می کنند را برام بفرستید امیدوارم که بتونم من هم هم کار ی کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد