تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

پایان جشنواره بیست و دوم و امید و آرزوهایی که بر دل ماند

بیست و دومین جشنواره موسیقی فجر  هم به کار خود پایان داد . مهمترین رویداد در حوزه موسیقی کشورمان امسال نیز شاهد حضور گروه های نه چندان مطرح خارجی بود تا به زحمت   صفت بین المللی را یدک بکشد . حضور چندی از اساتید موسیقی کشورمان نقطه قوت جشنواره امسال بود و شاید عدم حضور بسیاری دیگر از هنرمندان مطرح از نقاط ضعف آن بشمار می آمد . امید که توجه به موسیقی و حمایت از هنرمندان در میان مسئولان متولی این هنر روز به روز افزایش یابد و به زودی شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر ایرانی در داخل و خارج از کشور عزیزمان باشیم .

***

در کنار برگزاری جشنواره موسیقی فجر رادیوی دولتی ایران اقدام به پوشش قسمت هایی از اجرا ها و مراسم اختتامیه امسال نمود . البته فراموش نکنیم که حداقل در پخش مراسم اختتامیه در حد مطلوبی به شنوندگان خود احترام گذاشته و بدون اعلام قبلی بیش از ۳۵ دقیقه از مراسم را به علت پخش سخنرانی و ۲۰ دقیقه به علت اجرای اخبار پخش نشد . به این مدت زمان میتوانید پیام های بازرگانی بی موقع رادیو را هم اضافه کنید . ضمن اینکه در این برنامه بیش از آنکه به مراسم و اجراهای آن توجه شود شاهد تکرار این جمله از طرف گوینده برنامه بودیم که من در تالار وحدت هستم و مشغول انعکاس مراسم اختتامیه .... . حال  اینکه بارها اجراهای موسیقی از طرف رادیو به صورت کسل کننده ای قطع می شد و تیزر برنامه مکررا تکرار می شد .

به هر حال اقدام به پخش گوشه هایی از این مراسم هرچند با کاستی های فراوان نوید  روزهای شیرینی را به هنرمندان و هنردوستان میدهد . امید که صدا و سیمای دولتی ایران از عناد چندین ساله خود با هنر موسیقی و هنرمندان واقعی آن دست بردارند و این حرکت آغازین  رسانه ی فراگیر کشورمان در راه خدمت به موسیقی ملی ایران باشد .

***

 اما در پس از مدت ها در عرصه موسیقی پاپ هم شاهد هنرنمایی علیرضا عصار و شهداد روحانی در قالب اثر جدیدی  هستیم .  بکار گیری اشعار زیبا از شاعران بزرگ ایران در کنار دو شاعر جوان و استفاده از موسیقی زیبا و تاثیر گذار روحانی همه و همه در موفقیت این اثر نقش مهمی را ایفا می کنند .  تنبور مست به مجموعه هنرمندان آلبوم نهان مکن برای ارائه این اثر زیبا در حوزه موسیقی پاپ تبریک گفته و برای آنها آرزوی موفقیت میکند .

***

تنبور مست عکس را از ایسنا به امانت گرفته است .

نظرات 4 + ارسال نظر
مانی سه‌شنبه 19 دی 1385 ساعت 03:37 http://royayezendegiyeman.blogsky.com

سلام.بدم نمیاد با هم تبادل لینک داشته باشیم. اگه دوس داشتین خبرشو به من بدین.ممنون

سعید پنج‌شنبه 21 دی 1385 ساعت 13:24 http://newwmmind.persaianblog,com

سلام. ما که به دلومن موند که جشتواره فجر چندتا گروه درست و حسابی بیان.سال به سال دریغ از پارسال

**مریم** شنبه 23 دی 1385 ساعت 01:23 http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام...
خوبی آقا سیاوش ...
متنت رو نخوندم ولی حتما در اسرع وقت می خونم ...
موفق باشی همیشه

با سلام خدمت شما دوست عزیز
ما لینک باکسی را در نشانی که در آخر به عرضتان میرسانم افتتاح کرده ایم . لازم است توضیح دهم در این لینک باکس لینک وبلاگ ها و سایت هایی ثبت میشود که در باب موسیقی،هنر،فرهنگ و در این حوزه باشند مثل همین وبلاگ شما. از مزایای این لینک باکس این است که اگر در وبلاگ یا سایتی به نمایش در آید اولا موجب آشنا شدن بازدید کنندگان آن وبلاگ یا سایت با موضوع لینک ها و محتوای فرهنگی و هنری آن میشود.
دوما موجب بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان آن وبلاگ یا سایت به دلیل زیر میشود.
چون آن وبلاگ یا سایت آن لینک باکس را در وبلاگش به وسیله کدی که دارد قرار میدهد پس میتواند لینکی را از وبلاگ یا سایت خودش هم به آن بفرستد این کار موجب نمایش دادن لینک او در وبلاگها و سایتهایی میشود که این لینک باکس را در وبلاگشان قرار داده اند.
آدرس لینک باکس وبلاگ آواز:
www.awaz.mihanblog.com
حتما قبل از فرستادن لینک قوانین لینک باکس را مطالعه کنید.
اگر سوالی در مورد این لینک باکس دارید میتوانید به وسیله ایمیل سوالهایتان را بپرسید.
با تشکر
مهدی معتمد


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد