تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

سوء استفاده از آثار هنری ، انگیزه ها را زایل می کند

بهنام سامانی در گفت و گو با سایت هنرموسیقی اعلام کرد : تقلب و تکثیر غیرمجاز آثار هنری انگیزه هنرمندان را برای تلاش بیشتر زایل می کند .

وی که برای اجرای کنسرت به همراه گروه دستان چندی پیش به ایران امده بود گفت : من پس از چند سال تلاش و صرف هزینه ، موفق شدم ساز جدیدی به نام اودو – ضربانگ را با همکاری یکی از شرکت های سازنده آلات موسیقی در آلمان به جامعه هنری تقدیم کنم ولی متاسفانه هنوز یک سال از ثبت آن نگذشته است که می بینم یکی از هموطنان من در ایران نمونه های بدلی آن را تولید کرده و حتی به نام خودش به ایرانیان داخل کشور شناسانده است . سامانی با اشاره به اینکه در کشور ما هیچ راهکار قانونی برای جلوگیری از سرقت های هنری وجود ندارد افزود : اگر در آلمان شخصی مبادرت به چنین کاری بکند ، بلافاصله با جرایم سنگین روبرو خواهد شد به طوری که دیگران حتی حاضر به خرید نمونه های بدلی او نخواهند شد . بهنام سامانی همچنین اظهار تاسف کرد که : با این کارها حق من به عنوان طراح ساز پایمال می شود و در عین حال ساز بی کیفیتی هم در اختیار علاقه مندان ایرانی قرار می گیرد و ای کاش حداقل سوء استفاده کنندگان کارشان دارای کیفیتی قابل قبول بود .

مطلب فوق را از سایت هنر و موسیقی به امانت گرفتم.

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام بر شما دوست محترم
از گرد اوری این مطالب زیبا ممتونم
یا علی

خالد شنبه 14 مرداد 1385 ساعت 15:02 http://www.chavosh

خالد شنبه 14 مرداد 1385 ساعت 15:08 http://www.chawash.blogfa.com

عذر میخواهم یکدفعه در هنگام وارد کردن وبسایت دستم رفت رو اینتر
ممنون می شم اگه کد آهنگت رو به من هم بدی
به من هم سری بزن ونظرت رو و جواب درخاستم رو هم بده
علی نگهدارتان

زیبا دیرباز دوشنبه 16 مرداد 1385 ساعت 06:47 http://ziba60.blogfa.com

سلام. با یه شعر بروزم ... یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد