تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

مسعود شعاری اولین تکنواز مجموعه نیاوران شد

انجمن موسیقی دانان دوستدار نیاوران ابتدای امسال اعلام کرد که در کنار برگزاری کنسرت های موسیقی در سال جدید تصمیم دارد که پروژه ای به نام تکنوازی در موسیقی ایرانی را هم اجرا کند. این برنامه در ده بخش و با حضور ده استاد برجسته موسیقی ایرانی برگزار می شود. اولین بخش این برنامه که دوم و سوم مرداد ماه برگزار می شود،‌ مسعود شعاری به تکنوازی سه تار می پردازد. در هر برنامه در کنار استادان برجسته موسیقی هنرجویان موسیقی نیز در بخش دوم به اجرای تکنوازی می پردازند. پس از آن نیز جلسه پرسش و پاسخی در میان حاضران برگزار می شود.

تکنوازی های بعدی متعلق به مجید درخشانی (تار) و اردشیر کامکار (کمانچه) است . این برنامه از مرداد ماه هر هفته به طور مرتب برگزار می شود. مشاور هنری این برنامه که تا پایان تابستان ادامه دارد، مجید درخشانی نوازنده و آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی خورشید است.

انجمن موسیقی دانان نیاوران برای تابستان 85 خود برنامه های مفصلی چیده است. اجرای دونوازی کیهان کلهر و شجاعت حسین خان، کنسرت گروه دستان، کنسرت کامکارها، کنسرت گروه تنبور شمس و کنسرت عالیم قاسیم اف خواننده آذری از برنامه هایی است که قرار است در فصل تابستان و در فضای باز کاخ نیاوران اجرا شود.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام بر تو دوست عزیز
این همه زیبایی رو از کدام بوستان میاری؟
منتظر حضورت هستم و همچنین کمکت
یا علی

کارتاژ شنبه 17 تیر 1385 ساعت 18:18 http://kartaj121.persianblog.com

سیاوش جان اگر آمدی تهران برای کنسرت ها توی کاخ نیاوران میبینمت ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد