تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

محمود شبستری

انا الحق کشف اسرار است مطلق

جز از حق کیست تا گوید انا الحق

همه ذرات عالم همچو منصور

تو خواهی مست گیر و خواه مخمور

در این تسبیح و تحلیل اند دائم

بدین معنی همی باشد قائم

اگر خواهی که گردد بر تو اسان

((و ان من شیء))را یک ره فرو خوان

چو کردی خویشتن را پنبه کاری

تو هم حلاج وار این دم براری

براور پنبه پندارت از گوش

ندای((واحد القهار))بنیوش

ندا می اید از حق بر دوامت

چرا گشتی تو موقوف قیامت

درآ در وادی ایمن که ناگاه

درختی گویدت((انی انا الله))

روا باشد انا الحق از درختی

چرا نبود روا از نیک بختی

هر انکس را که اندر دل شکی نیست

یقین داند که هستی جز یکی نیست

انا نیت بود حق را سزاوار

که هو غیب است و غایب وهم و پندار

جناب حضرت حق را دویی نیست

در ان حضرت من و ما و تویی نیست

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سیاوش تی چهارشنبه 24 خرداد 1385 ساعت 00:26 http://shahoo121.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
مثل همیشه زیبا بود
ولی چرا این قدر کم پیدا شدید؟
موفق باشید

برگ سبز چهارشنبه 24 خرداد 1385 ساعت 10:36 http://bargesabz.blogsaz.com

سلام
من مدتهاست که مطالب وبلاگ وزین و پر بار شما رو دنبال می کنم.امیدوارم ادامه داشته باشد.
من وبلاگی راه اندازی کردم که مشتاقم شما پیشکسوتان ببینید و در صورت تمایل مرا با نظرات خود در این راه یاری کنید.
www.bargesabz.blogsaz.com
یک وبلاگ جدید و متفاوت

شیدای حق چهارشنبه 24 خرداد 1385 ساعت 12:27 http://kakaai.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری سیاوش جان من و تو میتونیم با هم همکاری کنیم یه سری به وبلاگ من بزن

[ بدون نام ] یکشنبه 28 آبان 1385 ساعت 09:50

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد