تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

موسیقی بانوان در روز عید قربان قربانی شد

بیست و یکمین جشنواره موسقی فجر با اجرای گروه خنیا به سرپرستی پری ملکی عصر روز چهارشنبه 21 دیماه در فرهنگسرای نیاوران آغاز شد .

در بخش اول آثاری از حمید بهروزی نیا همچون تصنیف ماه پنهان قطعه هجوم و قطعات وصال و لزگی و تصنیف جام عاشق از نیما نیک طبع اجرا گشت در بخش دوم نیز پیش درامدی از مرتضی محجوبی و تصنیف های فغان – ضربی عراق و تصنیف مرگ مولوی و یار من به اجرا در امد که در این میان نوای نی پارسا احتشامی حال و هوای خاصی به این اجرا بخشید همچنین صدای تار حمید بهروزی نیا و دف نیما نیک طبع که هر دو با همخوانی خود پری ملکی را همراهی میکردند تحسین حضار را بر انگیختند .

در میان دو بخش اجرای برنامه و همچنین در طول برگزاری برنامه مسئولین جشنواره چندین بار به پری ملکی – سرپرست گروه خنیا – به خاطر صدای بالای ایشان نسبت به همخوانان دیگر تذکر دادند که این مسئله در نوع خود جالب توجه بود .

 ضمن اینکه به دلیل اطلاع رسانی ضعیف و نامناسب و بی نظمی موجود این دوره از جشنواره و گرانی بلیطها انچنان که باید و شاید از افتتاحیه جشنواره استقبال نشد و نیمی از سالن فرهنگسرای نیاوران در این اجرا خالی از تماشاگر بود .

نظرات 1 + ارسال نظر
کیمیانت پنج‌شنبه 22 دی 1384 ساعت 00:55 http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! با یکبار امتحان ، همیشه کیمیانت را انتخاب میکنید.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید. با سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد