تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

یادداشتی برای دوستی با نام موزیک باز

دوست عزیزی با نام موزیک باز در قسمت نظرات مطلب کنکور که در زیر آمده آدرس سایتی را ارائه کرده اند که در آن به خرید و فروش آزاد بلیط کنسرت استاد شجریان پرداخته شده است . این دوست عزیز ضمن ارائه ی پیشنهاد تبادل لینک نه تنها به من بلکه به تمامی دوستداران واقعی موسیقی و هنر این سرزمین توهین کرده اند . دوست عزیز . امیدوارم که هرگز فراموش نکنیم سوداگری و حس سرمایه داری قاتل و ضامن شکست و فروپاشی هنر واقعی است و شاید هنوز هم باشند کسانی که به هنر برای تجارت ننگرند .

دوست گرامی . وقتی من و دوستانم برای تهیه بلیط این کنسرت ساعت ها در انتظار بودیم و در آخر با دستی خالی به منزل برگشتیم وقتی سایت دل آواز برای خیلی از دوستداران استاد باز نشد آن وقت بود که چه قلب های شکسته شد و چه آرزوهایی به باد رفت . بعد بودند کسانی که برای دلالی و کاسبی بلیط گرفتند . بودند کسانی که از رخنه ی تنگ چشمی خویش قداست هنر را زیر سوال بردند و امروز چه بی پروا و گستاخانه هنر را به حراجی نهاده اند .

نه دوست من . نه تنها من بلکه سایر یاران هم دل نیز هرگز به خرید هنر معتقد نبوده و نخواهند بود .

نظرات 5 + ارسال نظر
حاجیه شنبه 5 آذر 1384 ساعت 01:31 http://hajieh.blogsky.com

سلام
نمی دونم چرا هر چقدر می کنم از این شجریان خوشم نمیاد..........!

مهران شنبه 5 آذر 1384 ساعت 01:52

وبلاگ قشنگی داری. موفق باشی

موزیک باز شنبه 5 آذر 1384 ساعت 09:20 http://musicbaz.com

دوست بسیار عزیز . شما ساعتها در صف استادی و بلیط گیرت نیومد . دوستان من در تهران هم مثل شما . در نهایت بلیط تعداد خیلی کمتر از تعداد مشتاقان بود . من بلیط ها را یواشکی نخریدم . اصلا من بلیط ندارم . من یک امکانی را فراهم کردم تا کسانی که بلیط دارند و به هر زحمتی تهیه کرده اند اگر حاضرند بخاطر پول شانس دیدن کنسرت را به دیگری بگذارند این کار را بکنند . راستش را بخواهی اصلا هدف اصلی از این کار آن بود که چند بلیطی هم گیر بچه های اهواز بیاید که آمد . خیلی ها با ما تماس گرفتند که ما بلیط آنها را خریدیم و خیلی از این بلیط ها ر فروختیم . بلیط ۲۰ تومنی گیر نی آید چاره چیست . یا باید نرفت به کنسرت یا باید هزینه آنکسی را که حاضر شده نرود به کنسرت تا شما جایش بروی را پرداخت . مقصر عرضه و تقاضاست . من هر بلیطی را که میفروشم در بازار آزاد خریده ام و باسودی حداکثر ۱۰ هزار تومن میفروشم . بنده اهل موسیقی هستم و بیش از آن اهل دلالی حال این دو چگونه جمع میشوند ...

موزیک باز شنبه 5 آذر 1384 ساعت 09:20 http://musicbaz.com

http://musicbaz.com

محسن یکشنبه 6 آذر 1384 ساعت 13:44

تکبیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد