تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

تمدید ۲ روزه ی کنسرت

کنسرت گروه اساتید موسیقی ایران، که قرار بود تنها چهار شب برگزار شود، دو شب دیگر نیز تمدید شد. به دلیل استقبال گسترده مردم از کنسرت محمدرضا شجریان، حسین علیزاده به همراه کیهان کلهر و همایون شجریان در روزهای هشتم تا دوازدهم آذرماه جاری در تالار وزارت کشور، این کنسرت به مدت دو روز تمدید شد. در روزهای سیزدهم و چهاردهم آذرماه نیز تالار وزارت کشور میزبان کنسرت این موسیقی دانان خواهد بود. دلیل اصلی این تمدید، تمام شدن بلیت های چهار روز گذشته در مدت زمان کوتاهی بوده است که باعث شد تا شرکت دل آواز و کانون موسیقی عارف که برگزاری این برنامه را به عهده دارند، به فکر تمدید این کنسرت بیفتند. این درحالی است که هنوز بلیتی چاپ نشده است و مردم که تنها حق گرفتن دو بلیت را دارند، در صف های طویل، به رزرو آن اقدام می کنند.

دوستان خوبم . اگر از بین شما کسی کنسرت استاد رو رفت به یاد ما هم باشه . اگر هم بلیط اضافه ای داشت من رو هم به خاطرش باشه .

نظرات 3 + ارسال نظر
نینا پنج‌شنبه 3 آذر 1384 ساعت 13:14

این تمدید شدن کنسرت ؛نشونه؛ است! قول میدم میتونی بری..یه سر بزن ؛بتهوون؛ ..فقط زود..

نینا پنج‌شنبه 3 آذر 1384 ساعت 13:19

مطلب کنسرت گروه شمس رو هم خوندم... چه عالی! فقط نفهمیدم همه ی بچه های گروه میرن؟ اسم ندا و کاوه رو دیدم..اما آهو نبود؟ ...دلم تنگ شده براشون.. مدت کوتاهی از

نینا پنج‌شنبه 3 آذر 1384 ساعت 13:21

پله های اون ساختمون رفتم بالا...و چقدر سرخوش و سر حال برمیگشتم پایین با یه عالمه تمرین نزده..و صدای خوش ساز توی گوشم..زمزمه کنان تا خونه. یادش بخیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد