تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

صف‌های 600 متری در انتظار بلیت‌ کنسرت شجریان

خیابان‌های اطراف مراکز فروش بلیت کنسرت شجریان به صورت شبانه‌روزی با ترافیک مواجه هستند و علاقمندان به شرکت در این برنامه شب‌ها را در انتظار تهیه بلیت در خیابان به سر برده‌اند.

به گزارش خبرنگار موسیقی "مهر"، در پی اعلام برگزاری کنسرت محمدرضا شجریان به همراه حسین علیزاده و کیهان کلهر در روزهای 8 تا 12 آذرماه امسال، مراکز فروش بلیت با مشکلات فراوانی از جمله ازدحام جمعیت روبرو شده اند.

شهر کتاب کارنامه واقع در تقاطع نیاوران و کامرانیه در روزهای گذشته به صورت مداوم با خیل علاقمندان به شرکت در این برنامه مواجه بوده است.

امروز در همین خیابان خیل عظیم علاقمندانی که برخی از آنها از ساعت 20 شب گذشته در صف تهیه بلیت این کنسرت ایستاده بودند، باعث شدند تا ترافیکی سنگین بر این خیابان‌ها حاکم شود. همچنین معابر عمومی این خیابان و حتی خیابان‌های اطراف تا شعاع یک کیلومتری بسته است. از فاصله بیمارستان فرهنگیان (چمران) تا روبروی نشر کارنامه هم صفی 600 متری تشکیل شده است.

این در حالی است که اطراف شهر کتاب نیاوران نیز صف‌های طویلی از علاقمندان ایستاده اند و اغلب آنها نگران به دست نیاوردن بلیت‌های این کنسرت هستند.

حتی مراکزی که فروش بلیت این کنسرت را هم به عهده ندارند، با مراجعه و تلفن‌های مکرر علاقمندان مواجه شده اند که باعث شده دفاتری چون مرکز موسیقی بتهوون و نشر موسیقی هرمس تلفن‌های خود را تا روز 12 آذر ماه روی پیغام‌گیر بگذارند.

بهای بلیت‌های این برنامه از 8 تا 20 هزار تومان است که در بازار سیاه تا 50 هزار تومان نیز فروخته شده است.

 

مطلب فوق را از خبرگزاری مهر به امانت گرفتم .
نظرات 1 + ارسال نظر
نینا سه‌شنبه 1 آذر 1384 ساعت 07:56

واقعا متاسفم که میگی بلیط گیرت نیومد... یا علی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد