تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

خبر

سلام دوستان . همین الان چند خبر جالب رو دیدم لازم دیدم حتما اینجا بنویسم
 
اول اینکه قرار استاد کیخسرو پور ناظری پس از مدت ها کنسرت بده که اگه درست باشه میتونه یک فرصت استثنایی برای علاقه مندای تنبور و اسناد پور ناظری باشه.اصل خبر رو به نقل از مهر براتون مینویسم :

گروه "شمس" به سرپرستی"کیخسرو پورناظری" دی ماه امسال کنسرت می دهد .

گروه موسیقی تنبور نوازان "شمس" به سرپرستی "کیخسرو پورناظری" پس از یک سال کم کاری درعرصه فعالیت های کنسرتی ، دی ماه امسال درتهران کنسرت می دهد. در این این گروه هنرمندانی چون تهمورث پورناظری، سهراب پورناظری و ... هنرنمایی می کنند. گفتنی است ، تهمورث پورناظری، یکی از فعالان این گروه به تازگی آلبوم " دیار مهر " را به خوانندگی " فرشاد جمالی " منتشر کرده است.

اما خبر دیگه که از صمیم قلب آرزو میکنم فردا پس فردا تکذیب نشه و واقعیت پیدا کنه اینه که قرار هست استاد حسین علیزاده و استاد کیهان کلهر آذر امسال توی تهران کنسرت بدن و ظاهرا توی این کنسرت استاد شجریان هم هنر نمایی میکنن. اگه این خبر درست باشه من شخصا به یکی از آرزوهای زندگیم می رسم .فقط امیدوارم اگه واقعیت داشت و توی آذر ماه همچین اتفاقی افتاد موقع امتهان کنکورم نباشه.کنسرت بم رو به خاطر نبودنم توی تهران و امتهانات پایان ترمم بلیط گیرم نیومد که بابت اون موضوع هنوزم ناراحتم . اصل این خبرم به نقل از مهر اینه :

آذر ماه امسال، شجریان به همراه حسین علیزاده و کیهان کلهر در تهران کنسرت می دهند.

"حسین علیزاده" و "کیهان کلهر" از روز 8 آذر ماه به مدت 6 شب کنسرتی را در تهران برگزار خواهند کرد و در بخش هایی از آن، "محمدرضا شجریان" به اجرای برنامه می پردازد. در این کنسرت "همایون شجریان" گروه را همراهی نمی کند. شایان ذکر است که علیزاده و کلهر از هفته آینده برای اجرای برنامه هایی به اروپا سفر می کنند .

نظرات 1 + ارسال نظر
سفر کرده چهارشنبه 4 آبان 1384 ساعت 07:50 http://www.safarkarde.blogsky.com

علی که تو دلم نیست یگم یا علی هر چند خیلی وقت ها میگم ...
اما دمت گرم عزیز ...
خبر هایی که میدی جالبه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد